در این بازدید آقای موسوی فرماندار محترم شهرستان ملکشاهی ضمن تشکر و قدردانی از اداره راه و شهرسازی بابت تسریع در عملیات ایجاد واریانت جدید در گردنه طلاوستان و همچنین عملیات روکش آسفالت بیان کردند با توجه به مهم بودن زیرساخت های در ارتباط با راه در این شهرستان در کمیته برنامه و بودجه شهرستان نگاه ویژه ای در جهت تأمین اعتبار این حوزه خواهند داشت.

در این بازدید مهندس مرامی مدیر راه و شهرسازی شهرستان ملکشاهی اظهار داشتند علارغم کمبود بودجه و مناسب نبودن وضعیت راه ها در حوزه استحفاظی این شهرستان ، از سال گذشته تا اکنون 40 کیلومتر روکش آسفالت با مبلغی بالغ بر 60 میلیارد ریال صورت گرفته است.
اداره راه و شهرسازی شهرستان ملکشاهی...
ما را در سایت اداره راه و شهرسازی شهرستان ملکشاهی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 8:23